shbabbanisuif
مرحبا بكم فى منتدى شباب بنى سويف

عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية. Wellcome.th]

انت غير مشترك/ه فى المنتدى نرجو منكم الاشتراك و مشاركتكم لنا بموضوعاتكم القيمه

مع تحيات ادراة المنتدى
shbabbanisuif
مرحبا بكم فى منتدى شباب بنى سويف

عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية. Wellcome.th]

انت غير مشترك/ه فى المنتدى نرجو منكم الاشتراك و مشاركتكم لنا بموضوعاتكم القيمه

مع تحيات ادراة المنتدى
shbabbanisuif
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shbabbanisuif

الرئيسيةمرحبا فى منتدىأحدث الصورالتسجيلدخول.
egypt welcome to free dom

عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية.

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
M E M O
نائب المدير
نائب المدير
M E M O

نقاط العضو : 2365

عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية. Empty
مُساهمةموضوع: عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية.   عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية. Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 12:08 am

منقولة من مدونة الكاتب / مصطفى كمال

مشمصدق ليه!! ايوه أنا بتكلم جد الجد كمان، لو أنت عايز تنجح لازم تكونإرهابى، ولو كنت عايز تعرف إزاى أنا هقولك على خمس خطوات يخلوك أجدعإرهابى فى الدنيا.

الخطوة الأولى: تنسف خوفك
مالك!! ماتخفش مشهتروح أمن الدولة ياعم، أنت مش هتحتاج فى العملية دى غير حبة شجاعة وحبللتغيير، على شوية صبر، ومعاهم محاولة وإصرار على البيعة كده.

الخطوة الثانية: فجر طاقاتك:
قولتلكماتخفش التفجير ده من غير صوت، سلمى يعنى، وتعرف هتقولى انك ماعندكش طاقاتودينى ابلغ عنك وكالة الطاقة الذرية، كل واحد مننا مليان طاقات بس للأسفالكسل هو السبب، وفى المقابل النشاط هو الحل، والتجربة هى الطريق لاكتشافالطاقات واستخراجها، واعمل حسابى فى نسبة من التصدير.

الخطوة الثالثة: أقتل يأسك:
دىبقى جريمة لا يحاسب عليها القانون وهتاخد برائه يا معلم بدون شك، تعرف ليهلأن اليأس هو اللى بيخلى الواحد يبقى مجرم حقيقى، لكن لو قتلت اليأس اللىمعشش فى فكرك وقلبك هتقدر تنطلق فى الحياة، تتعلم وتعلم، تتغير وتغير،المهم لو اتمسكت ابقى بلغ عنى ما الندالة قمة الرجولة ولا ايه.

الخطوة الرابعه: اغتال ضعفك:
طبعاهتقول طب إيه الفرق بين القتل والإغتيال؟؟ هقولك.. القتل بيكون فيه مواجههلان اليأس محتاج شراسة فى التعامل، أما الضعف فعامل زى اللى بيتمسكن لحدما يتمكن، فلو حاولت تواجهه هيغريك بحججه وهيغلبك، وعشان كده ده محتاجقرار قوى، ومحتاج اغتيال على غفلة من غير ماتستأذن ولا حتى تقوله، لانضعفك ده هو اللى بيأخر خطاويك وبيخليك ترجع ورا مش تطلع لقدام، يلا يا بطلخليك مجرم محترف واغتاله بسرعه ومن غير مايحس بيك.

الخطوة الخامسة: اقتحم معسكر إحباطك:
علشانتكون إرهابى تمام كده وزى الفل لازم تتعلم فن الاقتحام، وطبعا أحق معسكرلازم يكون فى اول الخطة هو معسكر الاحباط، لان ده المعسكر اللى بيخرجالإفرازات الكفيلة بتدميرك بالكامل ولا أجدع سلاح نووى، فلازم تقتحمهوتبيده وتفنيه خالص علشان تقدر تتحرك صح من غير ماتلقى حد يقولك حاسبهتقع، خلى بالك هتفشل، ياحبيى صعب عليك، يا اخ مش هتقدر، ياعم الحاج نجاحايه اللى بتدور عليه، شوفت ازاى كلامه يقدر يقنعك.
عشان كده جهز نفسك يا بطل وجهز الخطة وعد العدة واهجم وخلص نفسك من المعسكر ده.
وإلى اللقاء فى المعتقل إن شاء الله

7ôŠŠÃм ŋÃdÿ
نائب المدير
نائب المدير
7ôŠŠÃм ŋÃdÿ

نقاط العضو : 3128

مُساهمةموضوع: رد: عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية.   عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية. Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 8:27 pm

هههههههههههههههه

ان شاء الله يا ميمو كدا كلنا فى المعتقل

تسلم يا ريس على التوبيك
M E M O
نائب المدير
نائب المدير
M E M O

نقاط العضو : 2365

مُساهمةموضوع: رد: عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية.   عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية. Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 9:55 pm

مشكور للمرور يا حوس

عايز تنجح خليك إرهابى!!..وخمس خطوات عملية.
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اغنية رامز جلال - خليك في النص2010
» اللى عايز يكلم الريس يدخل هنا
» تعبت من المعاكسه عايز تعلق بنت ومش عارف خد النصايح دى وادعيلى